woensdag 26 juni 2013

Laatste DT Werkstukje voor Scrapplezier

Laatste DT Werkstukje voor Scrapplezier

Vandaag is het mijn laatste werkstukje dat ik mag latenzien als Gastdeisgner bij Scrapplezier. :)
Heel erg bedankt dat ik de afgelopen 2 maanden mee mocht draaien met jullie. Ik vondt het heel erg leuk. :)

Van mijn laatste projectje dat ik voor Scrapplezier gemaakt had had ik nog papier over wat ik in schuine stroken gesneden en geplakt had. Het leek mij leuk om er en tag van te maken. En terwijl ik zo aan het kijken was viel mijn ook op het stansje van de man met paraplu dat in het DT Pakket zat. Door de schuine stroken lijkt het net of er een pad naar de horizon loopt en met het mannetje erop geeft dat weer een leuk effect.
De groene achtergrond heb ik geembossend en bewerkt met inkt. Daarna heb ik de kaart verder opgebouwd met diverse lagen stanjes zoals de doily, klok en tags.


Materialen:
Papier: Kraft Cardstock, Cardstock, Designpapier: KaiserCraft.
Gereedschap: Embossingfolder.
Inkt: Stampin Up Early Espresso.
Embellishments: Stansjes DT Pakket- doily, mannetje met paraplu, tag, twine, bloemen, brad.

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

corryskaart zei

hoi rosalien
een prachtige kaart zowel de kleur als de uitwerking,TOP!!
gr corry