vrijdag 14 juni 2013

Kaart met Envelop

Kaart met Envelop

Het is zo leuk om een kaart te maken en te krijgen met een bijpassende envelop. Alles in dezelfde stijl en het staat zo sjiek. :))
Deze kaart heb ik gemaakt voor het SU Inspiratie Blog.
Mocht je inspiratie zoeken dan kan je hier leuke voorbeelden zien van alle DT leden. ;)


 



De basis van de kaart is Whisper White net als het bovenste gedeelte. Deze heb ik eerst geembossed met de Fancy Fan Folder en daarna met de Blossom Punch een bloem uitgeponst.
Daaronder heb ik met een stempel uit de Mix Bunch Stempelset een doily gestempeld in de kleur Rose Red. Deze heb ik ook terug laten komen op de envelop.
Nadat ik het bovenste gedeelte klaar had van de kaart heb ik hem gemat op Cardstock Rose Red en daar tevens een randge gestanst met de Tasteful Trim Bigz Die. Met deze stans kan je hele leuke randjes stansen. ;)
Bovenop het randje heb ik Grosgrain Stitched Ribbon bevestigd in de kleur Pretty in Pink. Dat steekt zo mooi af bij het Rose Red.
Als laatste een tekst uit de Itty Bitty Banners set en uitgestanst met de Framelits Bitty Banners. Deze heb ik met de Stampin Dimensionals opgehoogd om het wat diepte te geven. En als laatste heb ik een Jewel Basic Pearl in het midden van de doily geplakt voor de finishing touch.

De maat van de basiskaart ( dubbel gevouwen) is 10 x 15 cm.
De maat van het Cardstock in Rose Red is 9,5 x 14,5 cm.
De maat van het bovenste gedeelte in Whisper White is 9 x 14 cm.

Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Rose Red.
Stempels: Mixed Bunch, Itty Bitty Banners.
Greedschap: Tasteful Trim Bigz Die, Blossom Punch, Fancy Fan Embossingfolder, Bitty Banners Framelits.
Inkt: Rose Red.
Embllishments: Grosgrain Stiched Ribbon Pretty in Pink, Jewels Basic Pearl.

Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

Cornelie zei

idd mooi Rosalien! Tof geheel zo!

corryskaart zei

Hoi rozaliewat een geweldige set heb je gemaakt en zeker veel leuker om weg te geven
Groetjes van corry