donderdag 6 juni 2013

Cadeau Envelopje

Cadeau Envelopje

Deze maand ben ik Gastdesigner bij Scrapplezier en daarvoor heb ik vandaag dit projectje gemaakt, een cadeau envelopje.
Hoe leuk is het als je iemand een envelop met geld wilt geven voor zijn verjaardag om dan geen standaard envelop te geven maar er zelf één te maken met een bijpassende tag. Dit leuke envelopje heb ik uitgestanst uit Kraft Cardstock en daarna versierd met papier van KaiserCraft. Ook de tag is versierd met papier van kaiserCraft. Dit papier vindt ik zo schitterend bijelkaar passen, daar wordt ik helemaal blij van. En hoe leuk is het dan niet om zo iets te krijgen. Ik heb er niet zoveel embellishments opgedaan, behalve de bloemen. Meer heeft hij echt niet nodig. Op internet zijn genoeg leuke patroontjes te vinden van enveloppen dus ik zou zeggen ga ook eens proberen om zo’n leuk klein envelopje te maken. Zo leuk om te doen. ;)


Gebruikte Materialen:
Papier: Kraft Cardstock, Designpapier kaiserCraft.
Stempels: Stampin Up - Ciao Baby.
Gereedschap: Stampin Stans - Petite Pocket, Two Tags, Petite Curly Label Punch, Extra Large Curly Label Punch.
Embellishments: Twine, Bloemen, brads, spacer.
Inkt: Stampin Up-  Early Espresso.

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

corryskaart zei

Hoi Rosalien
Vind je geldenvelop heel erg mooi van kleur en uitvoering en zeker altijd mooier om zo geld te geven
Groetjes van corry