zaterdag 22 juni 2013

Kado Doosje

Kado Doosje

Dit is mijn projectje voor het Scrapplezier Blog waar ik deze maand Gastdesigner ben. En vandaag was ik aan de beurt om mijn werkstuk te laten zien.
Op internet vondt ik dit leuke doosje en natuurlijk wilde ik hem ook maken. Heel simpel om te doen en o zo leuk. Je kan er iets lekkers in doen en het aan iemand  kado geven als bedankje, maar je kan er ook leuke traktaties van maken voor de kinderen om te trakteren op school b.v.

Het designpapier heb ik eerst bestempeld en daarna in de vorm gevouwen en geplakt. Door  het papier te stempelen geeft het een heel andere uitstraling als wanneer ik dat niet gedaan had en ik vindt het ook veel leuker zo.
De doily heb ik eerst bewerkt met een bijpassende kleur inkt en vervolgens heb ik daarbovenop   een tekst geplakt, dit maal een bedankje. ;) Een paar vlinders erop met Rhinestones en hij is helemaal af.

 
 
Gebruikte materialen:
Stempels - Stampin Up
Ponsen- Stampin Up
Doily- DT Pakket Scrapplezier
Papier KaiserCraft
Rhinestones KaiserCraft
Inkt - Stampin Up


Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

Een super mooie doosje om te geven en te krijgen