vrijdag 25 september 2009

Sketch Valerie voor DZDoodles

Sketch Valerie voor DZdoodles

Valerie heeft voor het forum van DZDoodles op Paper Craft Planet een sketch gemaakt. Dit kaartje heb ik ervan gemaakt. Dit sneewpopje vindt ik zo grappig en moest ik gewoon gebruiken. :)) Het papier van de sneeuwpoppen paste er dan ook perfect bij. Op de muts heb ik Liquid Applique gedaan en op de ondergrond Glittersnow.

Valerie made a sketch for DZDoodles on Paper Craft Planet. I made this card. I love this snowmen and had to use it. :)) The snowmen papers fits so well with the image. On the hat I put Liquid Applique and on the ground Glittersnow.


En de binnenkant heb ik in dezelfde stijl als de buitenkant gehouden. Het onderste gedeelte van de Color Core heb ik geembossed en opgeschuurd. Bij de kerstman heb ik ook Liquid Apllique gebruikt en deze keer dacht ik er wel aan om de heattool te gebruiken, en ik moet zeggen dat het een erg leuk effect geeft. Op de schoenen en de riem heb ik Paper Glaze gedaan voor een beetje glans.
I also used the sketch for the inside. I embossed the lower part of the Color Core and sanded it. I put Liquid Apllique on the hat from Santa Claus and this time I didn't forget to heat it, and I love the effect it gives. On the shoe and on the belt I put some Paper Glaze.

Hier een close-up van de sneeuwpop.
A close-up from the snowmen.


De pins heb ik gemaakt met wat kralen en door het lint gestoken.
I made the pins with beads and pierced them through the ribbon.



Een close-up van de kerstman en hier kan je goed zien wat er gebeurt als je de Liquid Apllique verhit.
A close-up from Santa Claus and here you have a better look to see what happens when you heat the Liquid Applique.

En een close-up van de andere kant.
A close-up from the other side.


Gebruikte materialen/materials uses:
Papier/Papers: Cardstock, Color Core, My Minds Eye.
Stempels/Stamps: DZDoodles, Daisy Bucket.
Stansen/Punches: Nestebilities, Embossingfolder Cuttlebug.
Embellishments: Liquid Applique, Paper Glaze, lint/ribbon, pins, strikje/bow, pins, glittersnow, Prima Flower, brad, leaves, fibers.
Inkt: Color Box.
Gekleurd/Coloured: Copics, Prisma potloden/pencils.



















2 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een prachtige en vrolijke kaart ook erg mooi al die leuke details

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Sneeuwpoppen altijd leuk ,maar ja die verzamel ik ook.

Groetjes en hopelijk tot gauw een keer. Agnes