zaterdag 5 september 2009

Dutch Card Lovers Sketch 15

Dutch Card Lovers Sketch 15

Deze week heeft Patricia de sketch gemaakt bij de Dutch Card Lovers Challenge Blog en ik vondt hem erg leuk om te maken. :)) Ik wist meteen welke stempel ik wou gebruiken en dat het een winterkaart zou worden. Deze leuke stempel van Snoesje vondt ik afgelopen weekend op de Knotsgekke Kaartendagen in Den Bosh.

This week Patricia made the sketch for the Dutch Card Lovers Challenge Blog and I loved it. :)) The moment I saw the sketch I knew witch stamp I wanted to use and that it would be a winter card. I bought this lovely stamp from Snoesje at a Convention in Den Bosh last weekend.
En in de binnenkant van de kaart heb ik een stempel van Penny Black gebruikt. Ook zo'n lief stempeltje.

On the inside of the card I used a stamp from Penny Black. I love this little kitty.
Gebruikte materialen/ Used materials:
Papier/Papers : Cardstock, Chatterbox.
Stempels/ Stamps : Snoesje, Penny Black, Daisy Bucket.
Ponsen/Punches: Nestebilities, Mc Gill.
Embellishments: Prima Flowers, halve parels/ half pearls, brads,Liquid Applique.
Inkt; Memento, Color Box.
Gekleurd/ Coloured: Copics.

6 opmerkingen:

Dora zei

Heel erg mooi, zo leuk dat je altijd de binnenkant ook doet, dat maakt de kaart helemaal af. Ben blij voor je dat je weer lekker bezig bent!

Ilonka zei

Whow wat een prachtig kaartje en wat een koele kleuren. Heel stijlvol. En een prachtige binnenkant.

groetjes ilonka

*Ellen* zei

whow wat een schitterende kaart en die kleuren zijn prachtig

Cora Hoekstra zei

Rosalien, heel erg bedankt voor je envelopje met kleurwerk, en ik vind je happy holidays kaart helemaal leuk.

Riet zei

Ohhh Roselien,wat een prachtig kaartje,leuke stempel,heel mooi papier.

Liefs Riet.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een leuke kaartje heb je gemaakt zeg.Fijne zondag nog groetjes Agnes