dinsdag 1 september 2009

Leuk nieuws....

Leuk nieuws / Exciting News

Eindelijk kan ik het vertellen. DZDoodles is een nieuwe webwinkel met Digitale stempels en ik ben gevraagd om in hun Designteam te komen. Een hele leuke uitdaging want digi stempels is nieuw voor mij. Kijk maar eens in hun webwinkel wat een leuke afbeeldingen er zijn. Morgen sponseren zij de challenge bij Copic Buzz en kan je een gratis afbeelding downloaden. Dus wil je een keer een digi stempel uitproberen dan is dit je kans en wie weet win je een prijs.
In de rechterkolom staan de andere Designteam leden van DZDoodles die zeker een bezoekje waard zijn, neem maar eens een kijkje op hun blog.
Binnenkort dus hier mijn eerste digi kaartje. :))

Finally I can tell you the big news. DZDoodles is a new Company with Digi Stamps and I have been chosen to be in their Designteam. Isn't that great? :)) This is really a challenge for me because digi stamps is new to me. Have a look at their store and see what a lovely images they have. :)) I love them. DZDoodles is sponsoring this weeks challenge at Copic Buzz and you can download a free image. So if you like to join in this is your chance and who knows you will even win a price.:))
In the sidebalk you will find the other Designteam members of DZDoodles, so take a look at their blogs, these ladies are verry talented. Great to work with you all ladies.:))

3 opmerkingen:

Wendy Schoonhoven zei

Wat gaaf zeg, heel erg gefeliciteerd en veel plezier in hun DT. Groetjes, Wendy.

Dora zei

Van harte, en vooral heel erg veel plezier gewenst! Ik kom kijken bij de eerste creatie!

Anoniem zei

Whoohoooo gefeliciteerd Rosalien ;)

Janneke X