zaterdag 26 september 2009

Dutch Card Lovers Challenge 18

Dutch Card Lovers Sketch 18



Linda heeft deze week de sketch gemaakt en ook deze was weer heel leuk om te maken. Thanks Linda. :))

Ik heb gebruik gemaakt van een digitale stempel van DZDoodles, deze kan je hier vinden. Dit vrolijke papier van My Minds Eye vondt ik er perfect voor. Het hertje heb ik uitgestanst met de Nestebilitie en daarna nog een keer uit karton om diepte te geven. Ditzelfde heb ik ook met het gegolfde achtergrondje gedaan. Zo komt het meer tot zijn recht. Op de witte rand van de muts en de pluim heb ik Liquid Applique gedaan.



Linda made the sketch this week for us and I loved it. Thanks Linda. :))

I used a digital image from DZDoodles, you can find it here. The papers from My Minds Eye are perfect for this card. I used the Nestebilities to cut out the reindeer, the curved background and I cut them both out of cardboard to give it more depth. I used Liquid Applique on the hat but forgot to heat it with the heattool.




De binnenkant. The inside.


Een close-up van de stempel van See'ds. Erg leuk vindt ik zelf.
A close-up from the stamp of See'ds. I love this stamp.


Hier kan je het hertje beter zien en de Liquid Applique. Ik had er niet aangedacht om het te verhitten met de heattool zodat het meer op gaat bollen.


A close-up from the reindeer. You can see I used the Liquid Applique ( but forgot to heat it ).


Gebruikte materialen/materials used:

Papier/Papers: Cardstock, My Minds Eye.

Stempels/Stamps: DZDoodles, See'ds.

Stansen/Punches: Nestebilities,Mc. Gill.

Embellishments: Prima Flowers, Brad, Hotfix, Liquid Applique.
Inkt: Colorbox.

Gekleurd/Coloured: Copics.





2 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een lekker vrolijk kaartje en ook de binnenkant is prachtig

Dora zei

Een plaatje is het, en dat witte is zo ook super mooi, knap werk weer! En een leuke sketch!