maandag 17 november 2008

Spoon Full of Suger Challenge 25 a Childs Card

A Spoon Full of Suger challenge 25.





Het thema deze week is een kaart voor een kind. En ik denk dat deze daar wel van op toepassing is.



De stempels die ik hier gebruikt heb zijn van E.C.G., behalve de kerstbomen die zijn van Magnolia. De stempels van E.C.G. vindt ik zo leuk en lekker speels en je kan hier heel leuk een tafereeltje mee maken en deze stepkaart is er ook zeer geschikt voor. Het papier is van My Minds Eye. De tekststempel is van Penny Black en de sneewvlokken is van Snag'em Stamps en daarin heb ik een zilveren brad gedaan om er wat glinster aan toe te voegen. Op de kerstbommen heb ik op de onderste randen van de takken glittersnow gedaan en dat geeft toch een heel leuk effect. Verder heb ik een border/bloemenpons van de Cuttlebug gebruikt. En ook hier alles weer ingekleurd met prisma potloden en reukloze terpentine. Op de ondergrond van de poppetjes en de slee heb ik ook glittersnow gedaan.

1 opmerking:

Debbie zei

Gorgeous childs card, Thanks for joining us this week at a spoonfull of sugar, Hugs Debbie x