vrijdag 28 november 2008

Magnolia Vs Stampavie

Magnolia Vs Stampavie sketch 3 by Donna.

Hier heb ik mij verkeken op de breedte van de kaart, dacht even niet na bij het snijden dus het is een kortere versie geworden. :)) Dit was een sketch van 2 weken geleden geloof ik, door drukte heb ik hem niet op tijd afgekregen. Deze sketch vindt ik erg leuk en die maak zeker nog een keer maar dan wel breder ;).
Het papier wat hier gebruikt is is van Basic Grey, erg leuk vindt ik zelf. De tekst is van Penny Black. Verder heb ik een pin gemaakt met wat kraaltjes en daarna tussen het lint gestoken. Onderaan het lint heb ik een paar hangertjes bevestigd.
Op het gegolfde randje heb ik plaksteentjes gedaan dat maakt het niet iets speelser. De tekst heb ik tussen een metalen frame gedaan en bewerkt met glitter stickles. De afdruk heb ik deze keer op aquarel papier gestempeld om te kijken hoe die uitkomt met het inkleuren met de prisma potloden en reukoze terpentine. Ben er zelf niet helemaal tevreden over. Misschien een kwestie van wennen?? Op de vleugels heb ik ook glitter stickles aangebracht.

Geen opmerkingen: