maandag 17 november 2008

Papertake Weekly Challenge

Papertake Weekly Challenge Dawn's sketch 2






Dit was ook leuke sketch om te maken, even lekker simpel. Hier heb ik papier van My Minds Eye gebruikt, erg mooi vindt ik zelf. :)) Ik heb hier een afbeelding van een Hangler Stangler stempel gebruikt. Deze vindt ik zo ontzettend leuk. Helaas kan je deze stempels hier niet kopen. De tekststempel is van Aud Design en heb ik op een bloem geplakt die ik 2x uitgestanst hebt.( pons van E.K. Succes ) De border heb ik met een pons van de Kruidvat gestanst en daarop een strook papier en een lintje geplakt. Alles ingekleurd met prisma potloden en reukloze terpentine, behalve het tekstrondje die heb ik met inkt en een make up sponsje bewerkt.

1 opmerking:

Mrs Mayne zei

This is lovely! Thanks for joining us for the challenge! x