zondag 9 november 2008

Clubdag van de Cuties

Clubdag van Jacqueline en Agnes

Jacqueline en Agnes organiseerde een clubdag van hun club de Cuties. Het was goed georganiseerd en reuze gezellig. :)) Volgende keer wil ik er graag weer bij zijn. Wij hebben verschillende projecten gemaakt die ik nog niet af heb, de basis van de projecten is in ieder geval wel af. Dit is mijn eerste kaartje wat af is. Op you-tube was ik hem al een keer eerder tegen gekomen. Als je wilt weten hoe die werkt kijk hier even.


De stempels zijn van Penny Black. Zijn ze niet schattig??? :))
Het papier is van My Minds Eye. Verder zijn er hotfix steentjes aangebracht. De tekst op de voorkant van het kaartje komt van DCWV en is op vellum geprint. Alles is ingekleurd met prisma potloden. Sorry Jacqueline en Agnes moet eerst even oefenen met dristress inkt. ;) :))


Hier een close-up van de hondjes. Deze vindt ik ook zo leuk!

2 opmerkingen:

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Het kaartje is superleuk geworden!! Hoop de andere ook nog voorbij te zien komen:-)) Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Groetjes,
jacqueline

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Het kaartje is super geworden en ja wij blijven ook oefenen met de distress ene keer gaat het beter als de andere keer.

Gr Agnes