zaterdag 22 februari 2014

Thank You

Deze maand kregen de klanten dit bedankkaartje bij hun bestelling. Dit kaartje is gemaakt met de producten uit de Sale a Bration Folder.
Ik moet zeggen dat ik de producten uit deze folder helemaal geweldig vindt. Ik ben vooral gek op Petal Parade, die grijp ik toch elke keer weer.



Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Smoky Slate, Calypso Coral, Whisper White.
Stempels: Papillon Potpourri, You're Lovely, Petal Parade, Sweetly Framed ( Hostess ).
Inkt: Pistachio Pudding, Smoky Slate, Calypso Coral.
Gereedschap: Framelits Deco Labels, bitty Butterfly Punch.
Embellishments: Bakers Twine Calypso Coral.

Morgen is er een Blog Hop op mijn SU Blog om de Nederlandse SU Stempel Set "Sentimenten"  te promoten samen met een leuke aanbieding van mij. Dus hou hem in de gaten. ;)

Fijne dag en bedankt voor je bezoek. ;)

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: