dinsdag 18 februari 2014

Een Lay-Out

Nu eens geen kaart maar een Lay-Out. In tegenstelling tot wat sommige mensen misschien denken, is dat je met SU niet alleen kaarten kan maken maar ook heel goed kan scrappen.
En dat wil ik de komende tijd ook meer laten zien.Ik heb ook al een mini album in gedachten, dus die komt er ook aan. :))
Maar nu even terug naar mijn Lay-Out.  ;) Op het SU-per Challenge blog stond een paar weken geleden een leuke sketch die ik wilde gebruiken.
Dit is mijn uitwerking geworden.
De foto is al een oudje want inmiddels is zoonlief al volwassen. ;)
Hier is hij samen met zijn vader via een bedrijfsuitje een dagje zeilen.



Het Tagje kan open geklapt worden en sluit met een magneetje. Aan de binnenkant heb ik een paar piepkleine foto's geplakt en is er ruimte voor journaling.



Gebruikte materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Pool Party, Sof Suede. Designpapier: Sweet Sorbet ( SAB ).
Stempels: That's The Ticket.
Inkt en Marker: Soft Suede.
Gereedschap: Ticket Duo Punch, Angled Tag Topper Punch, Chevron Border Punch, Magneet.
Embellishments: Cute Hung Up clips, buttons Neutrals Collection, Seam Binding Pool Party, Bakers Twine Early Espresso, Neutrals Candy Dots, Natural ribbon.

En hebben jullie al geprobeerd te scrappen met SU?

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: