donderdag 27 februari 2014

Hello

Voor een paar weken terug heb ik met een vriendin deze kaart zitten maken. Zij zag hem in de Annual Catalogus staan en wilde hem maken. Zo gezegd , zo gedaan....Nou ja, zo gedaan....nee...
Dit was echt zo'n dag dat alles verkeerd ging bij mij. De gekste dingen gingen verkeerd en niks wilde zoals ik het wilde....Dit was echt zo'n dag waarvan je zegt ik kan beter in mijn bed blijven liggen...lol...
Maar goed, uiteindelijk is het allemaal goed gekomen maar van harte ging het niet...hihihi.....één voordeel, we hebben enorm moeten lachen om alles wat er verkeerd ging. ;)




Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Pool Party, Whisper White.
Stempels: Daydream Medaillions, Happy Day.
Inkt: Crisp Cantaloupe, Baked Brown Sugar, Pool Party.
Gereedschap: Duo ticked Punch,  Floral Framelits Dies.
Embellishments: Very Vintage Button, Linen Thread.

En hebben jullie ook wel eens zo'n dag dat je wenste dat je in bed was blijven liggen omdat echt alles verkeerd ging?...lol....

Fijne dag en bedankt voor je bezoek.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: