maandag 20 januari 2014

Stamp club start 1 Maart


Stamp Club

 


De lopende Stamp club loopt volgende maand af dus is het tijd om een nieuwe ronde op te starten.

Op 1 Maart wil ik weer gaan starten en je kan je vanaf nu opgeven hiervoor.

De eerste aanmelding is alweer binnen dus wacht niet te lang. ;)


Nog even kort wat de Stamp Club inhoudt.

 
-          Je doet mee voor 6 maanden en kan niet tussentijds stoppen.
-          Elke maand koop je voor minstens 30,00 euro aan SU producten.
-          1x gedurende de 6 maanden ben jij de dan Hostess wat betekent dat jij voor 30,00 euro aan gratis producten mag uitzoeken


Extra voordelen als je nu instapt.

 
-          In maart loopt de Sale a Bration Aktie nog dus kan je bij een aankoopbedrag van 60,00 euro nog eens een gratis artikel uit de SAB Flyer uit zoeken ( profiteer hiervan )
-          Gedurende de 6 maanden krijg je van mij gratis de Catalogus die op dat moment uitkomt ( in dit geval de jaarlijkse Annual Catalogus en de Summer Spring Catalogus als je die nog niet hebt )
-          Tussendoor verras ik je met een aardigheidje zoals bv een kaartenpakketje,
-      Bij de laatste bestelling betaal ik de verzendkosten
-      Bij elke bestelling zit een zelfgemaakt kaartje van mij

 

Genoeg voordelen dus om een keer mee te doen. J Lijkt dit je wat dan kan je contact met mij opnemen op m.zwackhalen@planet.nl. J


Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: