zondag 5 januari 2014

Scraps

Ik hoop dat iedereen fijne Feestdagen en een goede Jaarwisseling gehad heeft. ;) Wij hebben het redelijk rustig gehouden. De Feestdagen hebben wij lekker thuis doorgebracht en daarnaast hebben wij onze dochter en schoonzoon geholpen in hun nieuwe huis en dan tussendoor een paar dagen rust gehouden om bij te komen. ;)
Nu gaat het normale leven weer draaien, wat ook wel weer lekker is. ;)

De eerste Challenge van de Dutch Card Lovers van dit jaar gaat vandaag weer van start. En het Thema bedacht door Ellen is  "Scraps",  wat restjes betekent. Een goed voornemen dus om je restjes papier op te maken want die hebben wij denk ik allemaal wel in onze lades/kast liggen. ;)
Ik wel in ieder geval. En één van de deze restjes die ik heb liggen is het mooie vrolijke papier van SU "Polka Dot Parade" genaamd.




Als basis heb ik de Thinlits Circle Card Dies gebruikt voor mijn kaart. Het leuke van deze Set is dat er ook andere leuke  kleine dies in zitten waaronder dat leuke xoxo in het hartje.
En aangezien Valentijn er weer aankomt volgende maand heb ik er maar meteen dat Thema van gemaakt. ;)
Ik heb de kaart redelijk rustig gehouden omdat het papier al druk  genoeg is van zichzelf, alhoewel ik wel de neiging heb om rechtsboven nog iets toe te willen voegen. Naar mijn gevoel mis ik wat, maar ik denk dat het te druk wordt om daar iets mee te doen dus laat ik het maar zo. ;)
Wat vinden jullie, wel of niets toe voegen?


Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Whisper White, Real Red, Designpapier Polka Dot Parade.
Stempels: Love You More, Oh Hello.
Inkt: Real Red.
Gereedschap: Thinlits Circle Card Dies, Chevron Border Punch, Extra large Full Heart.


En doen jullie ook mee met de Challenge? Ik ben benieuwd wat jullie met je Scraps gaan doen. :)


Bedankt voor je bezoek en natuurlijk ook voor de leuke reacties. :)


Groetjes Rosalien

2 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi rosalien
prachtig is deze kaart geworden en dat van restjes, super vrolijk en fris van kleur
groetjes van corry

Ellen zei

Super restjes-kaart Rosalien, erg leuk die draaikaart!