woensdag 15 januari 2014

SAB Swaps met Collega's

Op Facebook hebben wij een groep waar we met een aantal Demonstratrices onder elkaar swaps doen. Deze keer is het Thema" SAB Swap".
SAB staat voor Sale a Bration, een jaarlijks groots evenement waarbij je gratis producten kan verdienen bij SU. Bij elke 60,00 euro die je besteed mag je namelijk een artikel uit de Sale a Bration Folder kiezen. En de keuze is groter als ooit. Je kan uit wel liefst 11 artikelen kiezen en uit 2 Digitale Kits.
En ze zijn leuk. ;)
Wil jij ook de Flyer ontvangen samen met de Spring/Summer Catalogus? Dan kan je hem aanvragen bij mij op : m.zwackhalen@planet.nl
Ook als je een Party wilt boeken kan je mij mailen en plannen wij een datum die jou goed uitkomt. ;)


Maar nu terug naar mijn kaart. Ik heb de stempel set "Petal Parade" gebruikt om de achtergrond te maken. Hiervoor heb ik dezelfde kleuren gebruikt als het bijpassend Designpapier die je ook in SAB folder kan vinden. De tekst is van de set "See Ya Later" wederom uit de folder. Deze set bestaat 4 leuke en grappige teksten. :)
De Tag op de kaart heb ik geponst met de nieuwe Angled Tag Topper Punch die je in de Spring/Summer Catalogus kan vinden. Er zijn 2 verschillende Tag Topper Punches, de andere heeft Scallop randjes. Zo leuk en zo  handig ook om in een mum van tijd een serie tags te kunnen ponsen. ;)


Ik ben heel benieuwd wat voor leuke kaartjes ik ga ontvangen van mijn collega's. ;) Leuk om elkaar op deze manier te inspireren en ook de klanten leuke voorbeelden te kunnen laten zien.
Zodra ik de kaartjes ontvangen heb zal ik ze laten zien. :)


Gebruikte Materialen:
Papier: Cardstock Shisper White, Pool Party, Summer Starfruit, Crisp Cantaloupe.
Stempels: Petal Parade ( SAB ) See Ya Later ( SAB ) ,Papillon Potpourri.
Inkt: Crisp Cantaloupe, Pool Party, Summer Starfruit, Pistachio Pudding, Sahara Sand.
Gereedschap: Bitty Buttterfly Punch, Angled Tag Topper Punch, Framelits Chalk Talk.
Embellishments: Stretch Ruffle Trim Crisp Cantaloupe, Jewels Basic Rhinestone Large.

Bedankt weer voor jullie bezoek. :)

Groetjes Rosalien

1 opmerking:

Margot zei

mooie kleurtjes! ik ben zeer benieuwd naar de nieuwe catalogus!