dinsdag 21 mei 2013

Online Crop Scrapplezier Forum

Online Crop Scrapplezier Forum

Afgelopen zondag hadden wij op het forum van Scrapplezier een online crop. Daar werden wij uitgedaag door de Dt leden om allerlei leuke projectjes te maken. Omdat ik nu Gastdeigner ben voor 2 maanden werd ik ook gevraagd om iets te doen. Aan mij was de eer om een blinde scrapkaart te maken.
Hiervan kan ik de uitwerking nog niet laten zien want die uitdaging loopt nog tot vrijdag. ;) Eens kijken of iedereen mijn aanwijzingen heeft kunnen volgen. ;)
De andere projectjes kan i kwel laten zien.

Uitdaging - Een LO Liften



Uitdaging - Een kaart Liften


Een Mercidoosje maken met band


En nog een doosje maken met venster.


Aan de Blinde LO Scrap ben ik nog niet toegekomen, maar die hoop ik gauw te kunnen maken want die zag er ook erg leuk uit. ;)

Mochten jullie ook mee willen doen je kan de uitdagingen op het forum vinden bij de Online Crop. Je hebt tot vrijdag de tijd om je werkstuk in te leveren. :)

Ik heb deze creaties allemaal gemaakt met schitterende papier van KaiserCraft. Zoals je ziet kreeg ik er niet genoeg van....lol...

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: