vrijdag 31 mei 2013

Lijst Retired Producten Stampin Up

Lijst Retired Producten Stampin Up
Vandaag is bekend gemaakt welke producten uit de Catalogus gaan verdwijnen. Heel jammer om van sommige leuke producten afscheid te moeten nemen maar er komen ook weer veel leuke producten voor terug. Ik heb mij laten vertellen dat de producten snel uitverkocht zijn zodra de lijst bekend is. Dus mocht er iets voor je bijzitten wat je graag wilt hebben dan zou ik niet te lang wachten met bestellen. Want hier geld voor Op is Op en ze worden dus niet meer bijgemaakt.
Op sommige producten zitten korting en die zijn aangegeven met een gekleurde stip.
De rode stip geeft 40% koring.
De oranje stip 25 % korting.
En enkele producten geven 50 % koring.

Hier zijn de PDF lijsten.

Retired Stamps

Retired Accessoires


Nog een maandje voordat de nieuwe Catalogus 2013 -2014 uitkomt. Wil jij ook deze Catalogus snel in je bezit hebben dan kan je hem alvast preorderen bij mij en reserveer ik hem voor je.

Groetjes Rosalien

Geen opmerkingen: