zaterdag 4 mei 2013

Gastdesigner Scrapplezier

Gastdesigner Scrapplezier

In de maand Mei en Juni mag ik meedraaien als Gastdesigner bij Scrapplezier, hoe leuk is dat? :))
Deze week heb ik mijn designerpakketje gekregen en daar heb ik mijn eerste projectje, dit kaartje dus, mee gemaakt. :)

De basis van mijn kaart is Kraft Cardstock en het designpapier is denk ik van KaiserCraft.
Als eerste heb ik hem beplakt met het bloemendesignpapier. Om het niet al te druk te maken heb ik daarna 2 gekleurde vellen designpapier gemat en er bovenop geplakt.
Het paspopje van Tim Holtz heb ik eerst beplakt met designpapier en vervolgens het bovenste gedeelte beplakt met doorzichtig Washi Tape. De Doily van Cheery Linn heb ik ingekleurd met inkt net als het klosje. Het klosje heb ik daarna omwikkeld met fiber. Alle randen heb ik bewerkt met inkt om het een distressed look te geven wat goed bij het papier en de afbeeldingen past. De inkt die ik gebruikt hebt is allemaal van Stampin Up.



Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi rosalien
wat leuk om te lezen dat je designer bent geworden en deze kaart is wel heeeelll mooi geworden
groetjes
corry

Anja zei

Wat een mooi en warm kaartje! Ik vind de rode doily ook erg mooi!!

Anja zei

Wat een mooi en warm kaartje! Ik vind de rode doily ook erg mooi!!