donderdag 4 november 2010

Skiing Pippin meets A Sisters Hope

Skiing Pippin meets A Sisters Hope

Saskia heeft voor deze Challenge een sketch gemaakt en daarmee moesten we een kerstkaart maken. Ik ben helemaal weg van de afbeelding "Skiing Pippin" van Digital Delights, dus die heb ik gebruikt voor mijn kaart. Ik heb schitterend designpapier gebruikt waaarvan ik niet weet van wie dit is. Helaas staat dat er niet op, maar volgens mij was het van een zweedse firma. Ik vindt die lijn helemaal geweldig. :))
Op de muts heb ik Liquid Applique gedaan en met de föhn verhit zodat het opbolt. Voor de ondergrond heb ik Aleen's Glitter Snow en Sternen Glanz van Heindesign gebruikt, voor een sneeuweffect en een beetje glitter.

Saskia made a sketch for our Challenge and we had to make a Christmas card with it. I'm totally in  love with "Skiing Pippin" from Digital Delights, so I had to use this one. I don't know the brands name of the designpapers. It wasn't on their, but I thought it came from Sweden. I love it. :))
On the hat I put some Liquid Applique and heated it with my heattool to let it pop up. For the ground I used Aleen's Glitter Snow and Sternen Glanz from Heindesign for the snow effect and some glitter.























Supplies:
Stempels/Stamps: Digital Delights - Skiing Pippin, Inkadinkado - tekst/sentiment.
Papier/Papers: Cardstock, designpapier onbekend/unknown.
Gereedschap/Tools: Nestebilities.
Embellishments: lint/ribbon, stabilo pen, brads, sterren/stars, Liquid Applique, Quickie Glue, Sternen Glanz Heindesign, Aleene's glitter Snow.
Inkt: Ranger distress Ink Fired Brick.
Gekleurd/Coloured: copics - YG03 YG95 Y26 R20 R29 C2 C1 C00 C0 C3 C5.

Geen opmerkingen: