donderdag 11 november 2010

Christmas Kitten

Christmas Kitten

De nieuwe Challenge staat er weer op van DZDoodles op onze groep op SNR Card Universe en Paper Craft Planet. En ook een leuke freeby om te downloaden. ;) Het is Christmas Kitten 6 die ik ook voor mijn kaartjes gebruikt hebt.
Ik heb een eenvoudige sketch gemaakt en het is de bedoeling dat je voor de Challenge de Freeby gebruikt. Voor degene die mee willen doen met deze Challenge, je hebt tot 24 November de tijd om je kaart in te leveren op een van deze groepen en dan maak ik de winnaar bekend op 25 November. De winnaar wint 1 afbeelding naar keuze van DZDoodles. Er zijn een hoop leuke nieuwe afbeeldingen in de webwinkel bijgekomen en er komen nog veel meer bij, dus het zal niet makkelijk worden om een afbeelding te kiezen. ;))

The new Challenge is up on our group on SNR Card Universe and Paper Craft Planet. There is also a cute Freeby to download. ;) It's Christmas Kitten 6, the one I used for my cards.
I made a simple sketch and you have to use the Freeby for the Challenge. If you like to join our Challenge, you have untill November 24 to upload your card in one of our groups and I will announce the winner on November 25. The winner will get 1 image of their choice form DZDoodles. There are a lot off new images in the store and many coming up, so the winner will be getting a hard time with choosing. :))

Dit is mijn sketch en daaronder volgen de kaartjes die ik gemaakt hebt. Beide kaarten zijn met hetzelfde papier gemaakt en heb ik afgewisseld en de afbeeldingen heb ik gespiegeld zodat beide kaartjes toch hetzelfde zijn maar net even iets anders. ;)


























Supplies:
Stempels/Stamps: DZDoodles - Christmas Kitten 6, Making Memories, banner onbekend/unknown.
Papier/Papers: Cardstock, designpapers onbekend/unknown.
Gereedschap/Tools: Nestebilities, Marianne Design, Mc.Gill.
Embellishments: Stabilo Pen, brads, spacers, Liquid Applique.
Inkt: Ranger Distress Ink Fired Brick.
Gekleurd/Coloured: Copics - R20 R32 R59 Y26 Y21 E000 C00 C0 C1 C2 C3 C5.

En als je de afbeeldingen van DZDoodles leuk vindt vergeet dan niet de DT Call van DZDoodles. Zowel op  SNR Card universe en op Paper Craft Planet vindt je alle info hierover. ;))

If you love the images from DZDoodles then don't forget about the DT Call from DZDoodles. On both groups on SNR Card Universe and on Paper Craft Planet you will find all the info you need. ;))

Geen opmerkingen: