zaterdag 1 augustus 2009

Dutch Card Lovers Challenge 10

Dutch Card Lovers Challenge 10 en Simon Says Stamp

Deze week is het mijn beurt om de sketch te verzorgen en dit is wat ik ervan gemaakt hebt.

This week it's my turn to make a sketch and this is what I made of it.

Toen ik deze sketch gemaakt had had ik nog geen flauw idee wat ik ervan ging maken, maar hoe langer ik ernaar keek hoe meer ik een vintageachtige kaart wou doen. Ik ben gaan scheuren en disstressen met Ranger inkt en met die inkt heb ik ook de afbeeldingen ingekleurd.
When I made the sketch I had no idea what to make of it. But the longer I looked at the sketch the more I wanted to make a vintage looking card. So I teared the papers and distressed it with Ranger inkt. I also coloured the images with Ranger inkt.
Achter het plaatje heb ik een tag gedaan. Het lintje wat aan de tag zit heb ik ook met inkt bewerkt om toch die oude uitstraling eraan te geven.
I put a tag behind the layer of papers. I disstressed the ribbon too with Ranger inkt to give it that old look.
En de binnenkant. Het onderste gedeelte daar heb ik een vel cardstock geembossed en ook met inkt bewerkt.
This is the inside. I embossed the cardstock and distressed it too with Ranger inkt.
Een close-up van het bovenste gedeelte. A close-up from the upperpart.
En het onderste gedeelte. Hier kan je ook goed zien dat ik het geemboste gedeelte met inkt bewerkt heb.
Here you have a better look of the embossed and distressed cardstock.

En een close-up van de tag wat op de voorkant van de kaart zit.
A close-up from the tag that go's on the front part of the card.
Deze kaart doet ook mee met Simon Says Stamp Challenge blog waar het thema distressing is.
I'm also entering this card to the Simon Says Stamp Challenge Blog where the theme is distressing.
Gebruikte materialen/ materials used:
Papier/Papers: Cardstock, K&C Company.
Stempels/Stamps: Sarah Kay, Cloud9Design.
Ponsen: Quickutz, Bosskut,Nestebilitie, Mc. Gill.
Embellishments: Lint/Ribbon, Prima Flowers, Spacers, Brads, hangertje/Charm,halve pareltjes/half pearls.
Gekleurd/Coloured: Ranger Distress Ink.



6 opmerkingen:

Dora zei

Schitterende kaart, en wat een enorm leuke sketch ik ben zeker weer van de partij, wow wat een mooie kaart heb je gemaakt!
liefs Dora

Ilonka zei

Whow wat een schitterende kaart. en zulke prachtige details. En je afwerking is zo perfect.

Goetjes Ilonka

liszha zei

Wat een leuke sketch maar vooral een heeeeeeeeeeele mooie uitwerking. Prachtig!

*Ellen* zei

whow schitterende kaart in die vintage stijl

Juls zei

wow this is just stunning!

email: Steph@SimonSaysStamp.com zei

Fabulous image, and FABULOUS distressing!!

Thanks again for entering the Simon Says Stamp Challenge!

<3,
Steph