zaterdag 29 augustus 2009

Dutch Card Lovers Sketch 14

Dutch Card Lovers Sketch 14

Deze week is het Wendy's beurt om de sketch te verzorgen van de Dutch Card Lovers Challenge blog. Ik heb hem deze keer een kwart slag gedraaid...lol.. En ik heb mijn nieuwe stempel van de herfstkit van Whiff of Joy gebruikt. :)) Het papiertje daarachter heb ik door een ribbelmaker gehaald en met inkt bewerkt. Door de bloem heb ik een zelfgemaakte pin gedaan, dat is alweer even geleden dat gedaan heb en ik vondt het wel leuk om dat weer eens te doen.

This week it's Wendy's turn to look after the sketch from the Dutch Card Lovers Challenge blog. I turned the sketch a quarter ( I hope this is right in English )....lol... And I used my new stamp from the fall kit of Whiff of Joy. I put the paper behind the image through a ribbelmaker and disstressed it with Ranger Distress ink. I also made a pin and put it behind the button of the flower. It's been a while sinds I made a pin.

En de binnekant met deze keer eens een Nederlandse tekst inplaatst van Engels. And the inside of the card with this time a Dutch sentiment instead of the English one. The sentiment say's : Enjoy every moment.


En een paar close-ups van de binnekant. And a few close-ups from the inside.


Gebruikte materialen/ Materials used:
Papier/Papers: Cardstock,S.E.I.
Stempels/Stamps: Whiff of Joy, Mariannedesign.
Ponsen: Nestebilities, EK Succes, Fiskars Borderpons.
Embellishments: Prima Flowers, zelfgemaakte pin/ selfmade pin, knoop/button, lint/ribbon,kant/lace, touwtje/string.



3 opmerkingen:

Dora zei

Wat een schitterende kaart! Wat een mooie afbeelding is dit ook weer!
helaas is de sketch er nog niet op de site anders was ik nu al lekker aan de slag gegaan, vanavond moet ik weer zwemmen en dat is normaal mijn scrapuurtje;) Ik wacht even tot de sketch geplaatst word!
Fijn weekend!

Ilonka zei

Wat een schitterende kaart en ook een mooie sketch.


Groetjes Ilonka

Riet zei

Wat een prachtige kaart Roselien,leuke stempel,heel mooi papier en kleuren.

Liefs Riet.x