donderdag 8 januari 2009

House Mouse Challenge

House Mouse Challenge




De challenge op het blog van House Mouse is Embossing.

Hier heb ik het papier van Basic Grey gebruikt. Het rondje is uitgestanst met de Nestebilities en vervolgens geembossed. Het afdrukje is wederom ingekleurd met de prisma potloden, de lucht eromheen heb ik met een sponsje en inkt bewerkt en vervolgens met snowwriter vlokjes sneeuw aangebracht, op de grond heb ik een laagje glittersow gedaan. Dit geeft echt een winters sfeertje zo. De tekst is van Imaginisce, Verder prima flowers, brads, spacers en Rhinestones van CreaMotion gebruikt. Het plaatje heb ik als een 3d effect naar voren laten komen.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Oooooooooo...such a cute card! Very nice colors, it all fits together so well! Great job with this challenge. Glad you were able to join us. Thank you! :)

marjolijn zei

Wat een schitterend kaartje zeg, en die stempel is zooooooooo schattig.

Liefs Marjolijn

Jacqueline van der Sar - Crejakaarten zei

Hoi Rosalien, je hebt weer prachtige kaartjes gemaakt de laatste tijd, die envelop is ook erg leuk! Heb je een award gegeven op mijn blog, groetjes,
jacqueline