donderdag 29 januari 2009

Friday Sketches 35 + 36

Friday Sketches 35 + 36



Dit is sketch 36 gemaakt door Beatrix. Een erg leuke sketch vindt ikzelf. Dit afdrukje heb ik een keer gekregen en is van Sugar Nellie. Het ovale gedeelte heb ik eerst met de Nestebilities uit karton gestanst en vervolgens nog een keer uit cardstock, daarna beinkt en opelkaar geplakt en langs de randjes gedoodled. De afbeelding heb ik ingekleurd met prisma potloden en reukloze terpentine. De tekst stempel is van Cloud9Design, zij hebben zulke mooie stempels. Verder lint, prima bloemen, brads, spacers, en een gesp gebruikt. Alle randjes bewerkt met inkt. het papier is van All My Memories.






Dit is een sketch van een week geleden van Crea Mumur, ook al zo leuk. Door drukte is het me niet gelukt om die op tijd af te krijgen voor de challenge, maar dat mag de pret niet drukken. :)) lol... Hier heb ik weer eens een Magnolia stempel tevoorschijn gehaald, en ook deze is ingekleurd met prisma potloden. De swirl stempel is van Inkadinkado en op de uiteinden heb ik glittersteentjes geplakt, dat geeft net dat beetje extra. De bloemen en blaadjes is allemaal budget, verder een brad gebruikt en de tekststempel is van Hero Arts. Het papier kan ik niet meer achterhalen van wie die is, sorry.









Geen opmerkingen: