vrijdag 4 juli 2008

Dubbele uitschuifkaart





Het idee van deze kaart kwam ik op You-tube tegen en dat vondt ik zo leuk dat ik er gelijk mee aan de slag ben gegaan. Het leuke van deze kaart is dat die een dubbele uitschuiftag heeft. Als je de bovenste tag omhoog trekt komt tegelijkertijd de onderste tag naar beneden.
Hier heb ik ook weer een stempel van Sarah Kay gebruikt, de de stempel op de onderste tag is van Penny Black, en op de bovenste tag heb ik een stempel van Kaiser gebruikt. De afdrukken zijn ook weer ingekleurd met Prismacolor potloden. Verder heb ik nog prima flowers, een brad en een eylet en lintjes gebruikt. Hier kan je zien hoe je deze kaart maakt.

2 opmerkingen:

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

Wat een leuk idee zeg en wat een mooie sarah kay stempel

Anoniem zei

je kaarten zijn echt mooi roos het is best veel werk maar mischien ga ik het ook eens proberen moet je me wel even les geven groetjes tineke