maandag 28 juli 2008

Award



Van Jacqueline kreeg ik Whylde Women Award. Bedankt Jacqueline. :) Ben er heel blij mee. Het is weer een hele eer om deze te krijgen.:)

De regels voor deze Award zijn:

Here are the rules:

1. You can give it to one or one hundred or any number in between - it's up to you. Make sure you link to their site in your post.

2. Link back to this blogsite http://www.tammyvitale.com/. So Tammy can go visit all these wonderful women.

Purpose of the Award:

To send love and acknowledgement to women who brighten your day, teach you new things and live their lives fully with generosity and joy.

Deze Award wil ik doorgeven aan alle andere geweldige bloggers die hem nog niet hebben en mijn blog bezoeken. En speciaal voor die geweldige bloggers die een berichtje achterlaten, dat wordt heel erg gewaardeerd en daar ben ik heel blij mee. :) Allemaal heel erg bedankt.

1 opmerking:

Helga zei

Hey Rosalien,
Ik kwam per toeval je blog tegen,leuk.
Alles goed met je.

Gr.Hela