donderdag 24 juli 2008

Award



Wauw, ik kreeg van Jacqueline deze award. :) Wat een eer, Jacaueline hartstikke bedankt!

Nu is het de bedoeling dat ik deze award ook weer doorgeef aan 5 andere mensen. Mijn eerste keus zou zijn Jacqueline en Agnes, zij maken allebei hele mooie kaarten en ik kom er bijna elke dag wel kijken of ze weer iets nieuws op hun blog hebben staan. Maar zij hebben allebei deze award al. :) lol..Dus kijk ik even verder.

Dit zijn de regels voor deze award.

The rules of this award are:

1. Only 5 people allowed.

2. 4 have to be dedicated followers of your blog

3. one has to be someone new or recently new to your blog and live in another part of the world.

4. you must link back to whoever gave you the award.

Quite simple really it is a way of saying thank you to those who take time out for wonderful comments to boost your day.

Ik geef de award aan de volgende 5 mensen:

1.Katharina zij maakt schitterende kaarten

2.Inge hier kom ik ook vaak kijken en ook hier haal ik inspiratie vandaan, schitterende kaarten

3.Marja ook hier weer geweldige mooi kaarten

4.Rieni zij maakt schitterende foto's, alleen daarom kom je al graag op haar blog kijken, en haar werk vindt ik ook geweldig

5.Erica en ook hier weer schitterende kaarten

Ga maar eens kijken bij deze dames op hun blog, puur genieten. :)

Geen opmerkingen: