zaterdag 12 juli 2014

Set kaartjes

Soms heb je een kaartje nodig en blijk je juist dat ene kaartje niet in huis te hebben. Dus nu heb ik een setje van 5 kaarten gemaakt met de nieuwe In Color kleuren en voorzien van verschillende Nederlandse teksten uit de set "Sentimenten".
De meeste kaarten zijn inmiddels alweer op de bus. ;) Dat betekent dat ik weer opnieuw kan beginnen met een voorraadje kaarten maken...lol...
Door het sombere weer is het lichtinval zo slecht dat ik de kaarten niet echt mooi op de foto kreeg. Ook het bewerken van de foto's hielp niet. Daardoor werden de kleuren onnatuurlijk. Dus uiteindelijk heb ik ze maar zo gelaten. ;)









De randen heb ik gemaakt met de stempel Dotty Angles uit de nieuwe Catalogus.
Het verschil van donker en lichte driehoekjes krijg je door de rand eerst normaal te stempelen en vervolgens de stempel om te draaien, beïnkten - afstempelen - en nogmaals tussen de driehoekjes in te stempelen. Geeft een heel leuk effect. ;)
De Jewels Basic  Pearls heb ik met de Blendabilities in een bijpassende kleur ingekleurd. Zo wordt het weer één geheel.
Ja... ik ben helemaal blij met de Blendabilities en kan niet wachten tot de andere kleuren ook verkrijgbaar zijn. Je ziet het,  behalve afbeeldingen mooi inkleuren,  kan je dus ook Embellishments inkleuren in een bijpassende kleur van je project. Helemaal super!


Gebruikte Materialen:
Cardstock: Whisper White, Blackberry Bliss, Hello Honey, Lost Lagoon. Mossy Meadow, Tangelo Twist.
Stempels: Dotty Angles, Sentimenten.
Inkt: Blackberry Bliss, Hello Honey, Lost lagoon, Mossy Meadow, Tangelo Twist.
Blendabilities: Cherry Cobbler, Coastal Cabana, Daffodil Delight, Pumpkin Pie, Old Olive, Rich Razzleberry.
Embellihsments : Stitched Satin Ribbon Blackberry Bliss, Hello Honey, Lost Lagoon, Mossy Meadow, Tangelo Twist, Jewels Basic Pearls.
Gereedschap: Itty Bitty Accents Punch Pack.

Bedankt voor het langskomen en ik hoop je snel weer te zien. ;)

Groetjes Rosalien

3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

dat heb je goed opgelost ! lekker basic, maar heel erg leuk en duidelijke kaartjs
grtjs,martina
x

Margot zei

Gaaf! Ik heb er ook 1 ontvangen, bedankt Rosalien!

Johanna zei

Leuk zo'n clean & simpel serie!