woensdag 24 oktober 2012

Yeahh!!

Yeahh!!

Vanaf vandaag mag ik mij een onafhankelijk demonstratrice van Stampin Up noemen. Mocht er iemand interresse hebben in een demo, workshop, catalogus of een bestelling willen doen kunnen jullie vanaf nu bij mij terecht. Zodra mijn starterskit gearriveerd is ga ik verder met voorbeelden maken. :)) Ik heb er zin in. ;)
Ik heb er een speciaal blog voor aangemaakt dat  "Rosalien's Creations" heet en waar al mijn Stampin Up creaties komen te staan. Ik hoop jullie daar ook te zien. :))

I'm a independent demonstrator for Stampin Up starting today. So if anyone is interrested in a demo, workshop, catalogue or making a order you can do that with me. As soon as my starterskit has arrived I will make more creations for you so you have a idea what you can do with Stampin Up products. :)) I can't wait to start. ;)
I made a blog specially voor Stampin Up creations called "Rosalien's Creations" , so I hope to see you there too. :))

Hugs, Rosalien

2 opmerkingen:

Ria zei

Wat gaaf Rosalien, gefeliciteerd joh. Heel veel plezier met je startpakket, super voor je !!!!

groetjes Ria

corryskaart zei

hoi rosalien
van harte gefeliciteerd en hoop veel plezier met wat je allemaal gaat doen!
groetjes van corry