zondag 7 oktober 2012

I'm Back Again :))

I'm Back Again :))

Na een maand zonder pc gezeten te hebben ben ik eindelijk weer online. Met dank aan mijn schoonzoon die de pc gerepareerd heeft. :))
Hieronder nog even een paar kaartjes die ik gemaakt had voor het Dutch Card Lovers Challenge Blog van vorige maand.
De Challenge van Yvon was gebruik 5 of meer knopen op je kaart. Ik heb er een kerstkaart van gemaakt.


After a month without a pc it's finally great to be back. Thanks to my son in law who made my pc for me. :))
Underneath a few cards that I made for last month Challenges at the Dutch Card Lovers Challenge Blog.
Yvon's Challenge was to use 5 or more Buttons on your card. I made a Christmas card.


Supplies:
Papier/Papers: Cardstock, My Minds Eye.
Stempels/Stamps: CC DEsigns - Winter Sentiments Set.
Gereedschap/Tools : Fiskars Borderpunch, Embossingfolder Craft Concept, My Favorite Things, Stampin Up.
Embellishments: Lint/Ribbon, Knopen/Buttons, Scrappersfloss.
Inkt: Versa Magic.

En Marianne had een sketch gemaakt voor ons en daar is dit kaartje uit voort gekomen. Deze stempel van Mo Manning vindt ik zo gaaf en daar moest gewoon een beetje een komische kaart mee gemaakt worden...lol...

Marianne made us a sketch and I made this card with it. I love this stamp from Mo Manning and just had to make a funny card with it....lol....



Supplies:
Papier/Papers: Cardstock, Carta Bella.
Stempels/Stamps: Stampavie - Mo Manning.
Gereedschap/Tools : EK Success, Dymo Label, Avec Die.
Embellishments: Roosjes/Roses.
Inkt: Memento Tuxedo B, Color Box.
Gekleurd/Coloured: Copics - E000 E00 E11 E21 E30 E31 E34 R20 R11 R24 R29 Y21 Y26 YR23.

Afgelopen maand zijn wij ook met vakantie geweest naar Engeland en hier een kleine impressie van onze vakantie.
Last month we also went on vacation to England so here is a little impression of our vacation.

De kust van Dover, ik blijf dit een prachtig gezicht vinden als je aankomt die mooie witte krijtrotsen.
The coast of Dover, I love the view of these white rocks when you arrive to Dover.



Ons eerste huisje is een Cottage van 450 jaar oud in Livingstone Lovell, klein, knus maar heel gezellig. Hier is een foto van de voorkant en achterkant van het huis.

Our first Cottage  where we stayed was 450 years old. It's a lovely small and cozy Cottage in Livingstone Lovell. here ae some pictures of the front and the backside of the house.




We zijn naar een Houtdraai evenement geweest. Dat is mijn man zijn hobby. ;) Hier wat houtsnijwerk wat tentoongesteld was.

We went to a Woodturning event. That is my husbands hobby. ;) Here are a few woodcarving projects they showed.



En we zijn ook naar een Scrap en Stempel evenment voor mij geweest in Londen in het Alexandra Palace. Ik had wat groters verwacht maar het bleek heel klein te zijn zoals je op de foto ziet. ;)  Het was wel in een heel mooi gebouw.

We also went to a Scrap and Stamp event for me in Londen that was held in the Alexandra Palace. I expexted something big but as you can see on the picture it was a small one. ;) It was a beautiful biulding it was held in.



Ons volgende huisje was in Amotherby en mooi groot en ruim opgezet en lag erg afgelegen. :)
Our next cottage was in Amotherby and was big, with a lot of space and was in the middle of knowwhere. :)



We zijn naar York geweest en daar waren straten en huizen ondergelopen door het wateroverlast van de vele regen de afgelopen dagen.
We went to York and the last past days we had a lot of rain that made that houses and streets where under water.


York is een prachtige stad met schitterende oude huiszen en winkelstraten.
York is a beautiful town with old buildings and shopping streets.



In het park kwamen we deze eekhoorns tegen. Grappig om die in het midden van de stad te zien.
In the park we saw these chipmunks. Kind of funny to seen them in the middle of the town.

 
 



We hebben een rit door de Moors gemaakt. Schitterende omgeving.
We drove through the Moors, this is really beautiful.



We niet veel gedaan deze keer. Het was voornamelijk een rust vakantie vanwege mijn man zijn gezondheid. We hebben nog wel een paar keer onze vrienden opgezocht in Leeds en verder veel gelezen.

We didn't do much this vacation because of my husbands health. So it was more a relax vacation. We went a couple of times to Leeds to meet our friends and did a lot of reading.

Dit is hem tot zover. Hopelijk tot snel met weer nieuw kaartjes/lay-outs etc. ;)

This is my post for today. Hopefully I'll be back soon with new cards/lay-outs etc. ;)

Hugs, Rosalien

6 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi rosalien
fijn om te lezen dat je pc het weer doet,ook ik had strubbels met dat ding:-(( maar je kaarten zien er weer erg leuk uit en wat een prachtige foto's heb je geschoten!!
groetjes van corry

Ellen zei

Wat een prachtige foto's Rosalien! Ik zou er zo voor kiezen om naar Engeland te gaan op vakantie! Misschien een ideetje voor volgend jaar...
Groetjes Ellen

José zei

Welcome back Rosalien! Heerlijk dat je pc het weer doet. Ik zou niet weten wat ik zonder moest doen.
Je kaart vind ik super. Ben dol op sterren en die van MFT (toch?) zijn zo leuk.
Van je foto's krijg ik heimwee zeg. Ik ben DOL op Engeland en heb er zelfs een paar jaar gewoond. Heerlijk al die mooie foto's!
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag van morgen.

Hetty zei

Fijn dat je weer terug bent. Mooie kaarten en wat een hoop leuke foto s.

Marjan zei

Fijn dat je er weer bent, Rosalien. Leuk om zo even mee te kijken, wat een mooie foto's!

Supergaaf vind ik je sterrenkaart!

Stampidoe@gmail.com zei

Wow wat is het daar mooi zeg nooit verwacht als ik aan engeland denk denk ik aan grauw en regen, geweldig ook die cottage`s

Liefs yvon