dinsdag 1 december 2009

1e Challenge December van A Sisters Hope

1e Challenge van December van A Sisters Hope

Deze Challenge staat in het teken van een nieuwe woning/verhuizing. Ik heb ooit bij Kruidvat deze stempelset gekocht van oude grachtenpandjes en die kwamen nu goed van pas, aangezien ik niks anders had wat ik hiervoor kon gebruiken. ;) Ik heb lekker alles randjes en bloemen gedisstressed en beinkt. Nu eens een keer niet alles zo netjes en strak maar lekker rommelig...lol.. Ik heb hier een stempeltje van Penny Black, het muisje op het slakje erbij gebruikt. Ik vondt dat er wel leuk bij. ;)

The Theme of this weeks Challenge is a new home/moving. I bought this stampset with the old Dutch Houses by Kruidvat and these fits well with the Challenge. ;) I disstressed all the edges and the flowers and inkt them with Ranger Distress Ink. I loved it...lol..I put a little clearstamp from Penny Black in the front. I thaught it was cute. ;)


Gebruikte materialen/Materials used:
Papier/Paper: Cardstock, All My Memories.
Stempels/Stamps: Kruidvat, Penny Black.
Ponsen/Punches: Mc.Gill, EK Succes.
Embellishments: lint/ribbon, brad, Dymo Tape.
inkt: Ranger Distress Ink, Memento, Color Box.
Gekleurd/Coloured: Copics.

3 opmerkingen:

*Ellen* zei

wat een schatje prachtig is die in die warme kleuren

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards zei

heeeeel erg leuk geworden super zo met het muisje ervoor.
Gr Agnes

Riet zei

Wat een prachtig kaartje Roselien.

Liefs Riet.