zaterdag 14 juli 2012

Hexagon

Hexagon

Wederom hebben wij een leuke Challenge bij de Dutch Card Lovers. Deze keer bedacht door Margot. Maak een kaart in de vorm van een Hexagon ( een kaart met 6 gelijke kanten ) en gebruik er eventueel meer op je kaart. Leuk zulke uitdagingen. :))

Another great Challenge at the Dutch Card Lovers, this time it's made by Margot. You have to make a Hexagon card ( with 6 equal sides ) and use even more on your card if you like.



En dit is mijn uitwerking geworden. And this is my take of the Challenge.


En de binnenkant. And the inside.

Supplies:
Papier/Papers: Kraft Cardstock, My Minds Eye.
Gereedschap/Tools: Coluzzle, Martha Stewart, Pons/Punch Kruidvat.
Embellishments: Foam Dots, Strassstones.
Inkt: Color Box Chalk.

Wij worden deze week gesponsord door Hobbyshoppie met een hele leuke prijs. Kijk maar op ons Challenge Blog. ;) Heel erg bedankt voor de sponsoring. :)

This week we are sponsord by Hobbyshoppie with a very nice price. Have a look at our Challenge blog. ;) Thanks so much for sponsoring us. :)

7 opmerkingen:

Margot zei

prachtige kaart Rosalien, het papier vind ik ook zo mooi!

Marjan zei

Je kaart is schitterend, Rosalien! Mooie compositie op de voorkant en de binnenkant ook al mooi afgewerkt.

Ellen zei

Super mooie kaart Rosalien, ook de binnenkant.
Groetjes Ellen

KarinsArtScrap zei

super gaaf rosalien ook van binnen heel mooi.

groetjes karin

José zei

Prachtig zeg. Erg mooi de verschillende papiertjes en gaaf dat je ook de binnenkant hebt gedaan.

Mary zei

Prachtige kaart!! ook de binnenkant vind ik geweldig!!
Het is weer een leuke uitdaging deze week, ik denk niet dat ik nog voor we op vakantie gaan tijd krijg om eraan mee te doen....jammer. Maar ik blijf het volgen.
Fijne zondag, groetjes Mary

Cornelie zei

Echt heel erg mooi!!