zaterdag 17 maart 2012

Challenge 131 Dutch Card Lovers

Challenge 131 Dutch Card Lovers

Ook deze week hebben wij weer een hele leuke Challenge voor jullie ,bedacht door Miriam, nml.:
Maak of decoreer een bestand tasje , of maak en decoreer een bestaand doosje. Het designteam heeft weer voor geweldige leuke en verschillende voorbeelden gezorgd, kijk maar eens op ons Challenge Blog. :))
Ik zou zeggen leef je lekker uit en doe gezellig mee. Ik ben weer heel benieuwd naar alle uitwerkingen. ;)
Ik heb er een rugzakje van gemaakt, maar ik zag dat ik het lint toch wat ruimer had moeten nemen aan de rugkant zodat het ruimer valt, het is nu vrij strak. Een les voor de volgende keer zal ik maar zeggen. ;)

We have such a nice Challenge for you this week that Miriam made for us. She want us to make or decorate a bag, or make and decorate a box. The designteam made such great examples in so many different styles, have a look at our Challenge blog, you are going to love it. :))
So come on over and join our Challenge. I can't wait to see all the entries. ;)
I made a Back Pack, but I found out to late I had to use more ribbon on the back, right now it's to tight, it should be more lose. A lesson for the next time. ;)



Supplies:
Stempels/Stamps: Autumn Leaves.
Papier/Papers: Basic Grey.
Gereedschap/Tools: EK Success, Distresser Tim Holtz.
Inkt: Versafine Onyx Black, Ranger Distress Ink Weathered Wood.
Embellishments: eyelets, lint/ribbon.
Template: Template Back Pack from SplitCoastStampers.

Deze week worden wij gesponsord door PaperCrafts Hobby met een hele leuke prijs. Heel erg bedankt. :))

This week we are sponsord by PaperCrafts Hobby with a very nice price. Thank you so much for sponsoring us. :))

6 opmerkingen:

José zei

Aaaaa nu kan ik ook de tweede foto zien. Hij is supergaaf. Wat een gaaf model Rosalien en zo mooi en netjes uitgevoerd. Mooi papier!

Cornelie zei

Wauw ook al zo knap gemaakt! Ik bewonder iedereen die dit kan, maar ik ga het wel proberen!
Heel mooi geworden Rosalien!
Groetjes Cornelie

Marjan zei

Heel mooi,Roslien! Vind dat tweede vakje erop ook zo gaaf! Inderdaad erg mooi gemaakt ook.

Groetjes, Marjan

corryskaart zei

hoi rosalien
ziet er weer geweldig leuk en mooi uit en ja iedere keer als we wat maken leren we weer een stukje:-))
groetjes van corry

Mary's Creatieve verslavings Blog zei

Hoi Rosalien,

leuk gedaan hoor, het is een schatje,

groetjes,

Mary

Ellen zei

Geweldige rugzak Rosalien! Prachtig uitgevoerd...
Groetjes Ellen