woensdag 11 mei 2011

Christmas Challenges with Sketches

Christmas Challenges with Sketches.

Er komt een nieuw Challenge Blog genaamd Christmas Challenges with Sketches waarbij zij om de week een Challenge hebben. Een mooie stok achter de deur om te zorgen dat je kerstkaarten op tijd klaar zijn aan het eind van het jaar. Meestal wacht je er te lang mee en dan loop je aan het eind van het jaar te stressen om alles op tijd af te krijgen. En ze zoeken DT leden, je kan nog tot vanavond 12.00 uur meedoen.
Dit is mijn kaartje geworden. Voor de afwisseling heb ik geen stempel gebruikt maar een plaatje. Toen ik dit designpapier tegen kwam kon ik het niet laten om het te gebruiken. Ik vindt dit zulk gaaf papier. Lekker zweeds en heel druk. Vandaar dat ik er ook niet zoveel toeters en bellen erbij gedaan hebt. Het is al druk genoeg van zichzelf. ;)

A new Challenge is coming, it's called Christmas Challenges with Sketches. Every fortnight there will be a new Challenge. This is a great way to start making your Christmas cards in time, so there will be no stress at the end of year. Usually you wait to long with making your Christmas cards so there is much stress to get everything ready in time. So this is a great way to start right now. They are also looking for DT members and you have untill tonight 12.00 to enter your card.
This is my card. This time I didn't use a stamp but a picture. When I came across these design papers I just had to use them. I love them, they are so cute. Real Swedish papers and colours.I kept the card simple because of the papers. ;)

Supplies:
Stempels/Stamps: CC Design - tekst/sentiment.
Papier/Papers: Cardstock, Design ??.
Gereedschap/Tools: Nestebilities, Cuttlebug Embossingfolder. Whimsey.
Inkt: Ranger Distress Ink Fired Brick.
Embellishments: Perlen-Pen Creme, brad.

2 opmerkingen:

Janneke zei

Wat een mooie kaart Rosalien ;o)
Leuk dat je meedoet met de DT Call ...

janneke Xo

Els zei

Geweldig mooi kaartje en dit papier heb ik ook gehad. Groetjes Els