vrijdag 1 oktober 2010

Challenge DZDoodles with Elfin Joy

Challenge with DZDoodles with Elfin Joy.

Zojuist heb ik de nieuwe Challenge van DZDoodles op Paper Craft Planet en SNR Card Universe gezet. En ook een geweldige leuke Freeby. Dus als je lid bent van een van deze 2 sides zou ik gauw gaan kijken en  downloaden. Hij is erg leuk.:))
En als je toch bezig bent kijk dan ook op de side van DZDoodles zelf, daar staan een aantal herfst en kerstafbeeldingen die voor hele korte tijd gratis te downloaden zijn. En ook hier zitten hele leuke bij.
Het zou leuk zijn als jullie ook meedoen met de Challenge. Je maakt kans op het winnen van 1 afbeelding naar keuze en Diane heeft ondertussen weer hele leuke afbeeldingen in de webwinkel neergezet dus ik zou zeker een kansje wagen. ;)

I just set up the new Challenge from DZDoodles on Paper Craft Planet and SNR Card Universe, together with alovely Freeby. So if you are a member of one these groups then come on over and grab your Freeby. He is very cute. :))
And don't forget to head on over to the DZDoodles side too, there are a couple of Freeby's there, some really cute Fall and Christmas images. But they will only be available for a short time, so hurry.
And wouldn't it be great if you come on over and join our Challenge? The winner will receive 1 image of her choice. And Diane has some great new images in here store so what are you waiting for? ;)

Dit is de sketch die ik gemaakt hebt. Een hele simpele. En ik heb me door dit flimpje op You-Tube laten inspireren.

This is the sketch that I made. A simple one. I got inspired with this tutorial on You-Tube.















En dit is mijn uitwerking. And this is my card.
















De binnenkant. The inside.






















The Tag.












Supplies:
Stempels/Stamps: DZDoodles - Elf Joy and Christmas Kitten 3, Hero Arts.
Papier/Papers: Color Core, Fiskars, Bo Bunny.
Gereedschap/Tools: Nestebilities, Nellie Snellen, Martha Stewart, Mc.Gill, Bosskut.
Inkt: Versafine Onyx Black, Ranger Distress Ink Fired Brick and Walnut Stain.
Embellishments: lint/ribbon, knoop/button, strassstones, brads, spacer.
Gekleurd/Coloured: Copics - R29 R20 BG23 BG49 YG03 YG63 YG00 Y26 E08 E000 E30 YR0000 C1 C3 C5.

Het andere kaartje wat ik naar aanleding van deze sketch gemaakt hebt, had ik al een paar dagen terug laten zien op mijn blog. Hier is het linkje van de interactieve spinner card.

The other card that I made with this sketch I showed you a few day's ago on my blog. You can find it here, that's the interactive spinner card.

2 opmerkingen:

Astrid zei

Superleuk kaartje heb je gemaakt!
Ik wou je via deze weg even laten weten wat voor stans het vogeltje op het takje is wat ik op 1 van mn kaarten heb gebruikt.
Het is er één van Marianne Design.

Groetjes Astrid

Rekha zei

hi rosalien... i was wondering about how to post my card for the pcp dz sketch challenge anyways i have posted it in the comments on pcp....if i have to send it somewhere else please do let me know...
rekha