maandag 20 oktober 2008

Everybody Art Challenge 9




Everybody Art Challenge 9. Dit was ook een leuke sketch om te maken. Ik heb hier een afbeelding van Penny Black gebruikt. Ook de tekst is van Penny Black. Het geembosste gedeelte is een stans van de Cuttlebug. Op de kleine foto kan je zien dat ik glitterstickels aangebracht hebt op de muts.. De bloemen zijn uitgestanst met ponsen van EK Succes. Alle randjes heb ik beinkt en op de bloemen en langs de rand van de kaart heb ik gedoodled. Het fotohoekje rechtsboven is een stans wat ik bij de Trekpleister vandaan heb.

5 opmerkingen:

Iris zei

Your card is really sweet and beautiful.

Thanks for joining in the Challenge.
Iris
EAC-Team

Nixe-Moni zei

Your card is just so cute. I love the papers and the sweet image. Great job! Thanks for joining in the EAC-Challenge.
Hugs
Moni

Sandra1968 zei

Very cute card and nice colors.

Kati zei

oh-what a funny card - love it. Thanks for playing.
hugs
mamapia
EAC-Team

Anki zei

So sweet and fun. You've done a great job! Anki