woensdag 6 augustus 2008

Sketch Saturday 10




Dit is de sketch voor de Saturday's challenge nr. 10. Aangezien ik alleen van de penny Black van deze kleine stempels heb, heb ik er maar weer een kerstkaart van gemaakt. :) lol....Was erg leuk om te doen deze kaart. Alleen had ik de pech toen alles klaar was een bloempje wat ik oranje geverfd had voor een andere kaart nog steeds niet droog bleek te zijn en daardoor op deze kaart een paar vlekjes kwamen. Balen! :(
Het papier wat ik hier gebruikt hebt is van Dream Street Papers. Erg leuk papier. :) De teksstempel is van Blond Moments. Alles ingekleurd met de prisma potloden en de randjes weer afgewerkt met inkt. Verder prima's en brads gebruikt.

2 opmerkingen:

Jo zei

What a lovely card, those images are so cute and the candy stripe paper gives it a lovely accent to the rest of the design.
Thank you for taking part and good luck!

Jo xx

Helga zei

Leuke kaart, Rosalien.


Gr. Helga